Sneldamtoernooi Schaesberg: het deelnemersveld

Geplaatst op 01-01-2006

Op dit moment telt damvereniging Schaesberg reeds een deelnemersveld van 30 personen voor het Open Nieuwjaarstoernooi dat de club op 6 januari organiseert. Met dat gegeven lijkt het toernooi, dat tot vorig jaar nog een besloten karakter droeg, op voorhand een succesnummer.

Onze vereniging is - tot nu toe - vertegenwoordigd met Wim Sanders, Willy Okrogelnik, Peter Eikelenberg, Jack Sijbers, Jac Hannen en last but not least Jeroen Huskens.

Evenals het door Peter Schellekens gewonnen toernooi van Raes DC Maastricht maakt ook het Schaesbergse toernooi deel uit van de Limburgse Grand Prixcyclus.

Van Manon Bassant ontvingen we de voorlopige lijst van deelnemers:
1. Wim Sanders
28. Jan Pinkster
29. Paul Stevelmans
30. Roel Küpers

P.S. De cijferaanduiding voor de namen pretendeert geen afspiegeling te zijn van de speelsterkte van de deelnemers. Dat de mannen van Roermond als eersten genoemd zijn heeft - wellicht? - te maken van de supersnelle reaktie op de mogelijkheid tot aanmelding.