Mijlpaal voor Jeroen Huskens

Geplaatst op 24-02-2019

Damclub Roemrond liet zaterdag een 4-4 gelijkspel aantekenen in het competitieduel tegen Cema/De Vaste Zet.

Ger Pisters scoorde als enige de volle winst tegen Jan Schoenmakers. Wiel Okrogelnik speelde remise tegen Dieter van Gortel (of is het andersom), en Wim Sanders bereikte hetzelfde resultaat tegen Frans Goossens. Jeroen Huskens kon geen bijdrage leveren aan de puntenserie. Hij kwam wel in de boeken zoals dat heet. Hij liet als eerste dammer uit Roermond zijn 100e nederlaag in PLDB/KNDB-verband aantekenen.

Schaesberg en DIOS/Eureka leiden na de vijfde ronde met elk 9 punten en een gelijk aantal bordpunten. De koplopers treden in de laatste ronde tegen elkaar in de arena.
Met 3 punten uit 5 wedstrijden staat Roermond nu als 6e geklasseerd.

De volgende ronde staat geprogrammeerd voor 23 maart. De slotronde is voorzien voor 4 mei.