Roermond onderuit geschoven

Geplaatst op 26-01-2019

Damclub Roermond heeft in de PLDB-competitie een nederlaag moeten incasseren tegen het viertal dat onder de naam De Vrolijke Schuivers aan de competitie deelneemt.

Roermond moest toezien hoe Jeroen Huskens in zijn partij tegen Harry Velraeds tegen een nederlaag botste. De achterstand kwam het team niet meer te boven.

Wiel Okrogelnik speelde remise tegen Andy Damen, te elfder ure aan het kwartet van DVS toegevoegd. Ger Pisters kwam remise overeen met Dick Huitink en Wim Sanders bereikte na lang zwoegen eenzelfde resultaat tegen Dennis Joosten.

Schaesberg won tenauwernood van het team van Cema/De Vaste Zet en DIOS/Eureka 1 morste haar eerste punt tegen het tweede team van de vereniging. DIOS/Eureka en Schaesberg delen nu de eerste plaats met 7 punten uit 4 wedstrijden. Roermond staat op de 6e plaats met 2 punten. Op 23 februari speelt Roermond tegen Cema/De Vaste Zet.