Dammen in Montfort (!): gaat dat zien!!

Geplaatst op 19-11-2006

LK Jeugd verplaatst naar Montfort

Op zaterdagmiddag 25 november 2006 vindt de halve finale plaats voor het LK junioren, aspiranten, pupillen en welpen.

De wedstrijden worden gespeeld in Zaal Biej de Vogel te Montfort.

Jeugdleden van de bij de PLDB aangesloten verenigingen kunnen zich voor 19 november a.s. aanmelden bij coördinator jeugdzaken Rob Aartsen. Het inschrijfgeld bedraagt € 2,50 te betalen op de speeldag.

Het toernooi zal om 13:00 beginnen en het is de bedoeling dat je een half uur van tevoren aanwezig bent. De verwachting is dat het toernooi tussen 16:00 en 17:00 afgelopen zal zijn. Bezoekers zijn van harte welkom.

Deze wedstrijden vinden plaats onder supervisie van de PLDB. Omdat de provinciaal jeugdcoördinator van de PLDB uit Montfort afkomstig is willen we op deze website aan dit toernooi extra aandacht besteden.

Met vriendelijke groet,

Rob Aartsen.