Dammers op weg naar Berlijn

Geplaatst op 27-11-2003

Vanmorgen om 9 uur vertrok vanaf het Trefcentrum De Donderie de Roermonds / Limburgse delegatie naar Berlijn om daar op 28 en 29 november deel te gaan nemen aan het internationale damtournooi. Berlijn is de Limburgse dammers in de achter ons liggende jaren kennelijk heel erg goed bevallen.
Van DC Roermond vertrokken de volgende leden naar de Duitse hoofdstad: Peter Eikelenberg, Jeroen Huskens, Wiel Okrogelnik, Ger Pisters, Jack Sijbers, Jos Werson.
De groep wordt gecompleteerd door de Schaesbergleden Bram Verhoef en Manon Bassant, waardoor meteen gezorgd is een voor vrouwelijke inbreng in het deelnemersveld.

Het internationale toernooi begint vrijdagmiddag om 16.00 uur. Er worden op de openingsdag twee ronden afgewerkt. Voor zaterdag staan er zeven ronden op het programma.

Wordt vervolgd.